Одеська телекомпанія ТОВ «Рєал Істейт-ТВ» (телеканала Real TV Estate), що має ліцензії на супутникове та ефірне цифрове мовлення в мультиплексі МХ-3, увійшла до групи «1+1», ставши каналом «2+2». Про це свідчать зміни, внесені до ліцензій компанії Національною радою з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 23 червня.
Телеканал змінив власників, юридичну і фактичну адреси, керівні та наглядові органи, логотип і програмну концепцію, параметри супутникового сигналу. При цьому логотип і програмна концепція змінилися лише в ефірній ліцензії, адже «2+2» має іншу супутникову.
Логотипом телекомпанії став «2+2». Формат каналу визначено як розважальний з фільмопоказом, частка програм власного виробництва – 12 годин 24 хвилини на добу, національного продукту – 18 годин, іноземного – 6 годин. Інформаційн-аналітичні та публіцистичні, культурно-мистицькі, науково-просвітницькі програми зникли, розважально-музичних побільшало з 2 годин до 9,5 годин на добу, з’явилося 1,5 години дитячих програм, фільмопоказ зріс із 3 годин 40 хвилин до 6 годин на добу. Реклами стало 3 години 36 хвилин, елементів оформлення ефіру – 30 хвилин, анонсів – 54 хвилини, з’явилося 2 години телеторгівлі.
Компанія переїхала з Одеси до Києва (Хрещатик, 7/11), власниками замість Георгія Феодоріді стали кіпрська Grintwood Investments Limited (99%) і ТОВ «Гравіс-Кіно» (власне, канал «2+2» – 1%).
Директором замість Георгія Феодоріді стала Ганна Чайка. Змінився склад редакційної ради:
Були |
Стали |
Георгій Феодоріді | Олександр Ткаченко |
Станіслав Ясиневич | Ганна Чайка |
Наталія Сенько | Ірина Карпова |
Юрій Білоножко | Оксана Янко-Коваленко |
Ольга Шестопалова | |
Наталія Якимович |
У супутниковій ліцензії логотип і програмна концепція не змінювалися, натомість помінявся оператор телекомунікацій – ММЦ СТБ замість Spacecom, а також параметри супутникового каналу (частота 10806 МГц, символьна швидкість – 30000).
Коментуючи угоду з придбання Real TV Estate і його переформатування на «2+2», у прес-службі групи «1+1» сказали: «Справді, канал стане телеканалом “2+2”, і це, справді, цифрова ліцензія. “2+2” за останні кілька років показав стрімкі темпи розвитку, тому є всі підстави розраховувати на продовження успіху вже в цифровому форматі. У каналу є пакет футбольних прав, прем’єрні серіали і фільми для переважно чоловічої аудиторії. Крім того ми плануємо й далі розвивати власне виробництво, тому впевнені в тому, що канал буде забезпечений якісним контентом».
Нагадаємо, телеканал «2+2» (компанія «Гравіс-кіно») влітку 2011 року брав участь у цифровому конкурсі, але залишився без місця в мультиплексах.